måndag, oktober 20, 2008

but hello

Men hallå där!! det var inte igår...nej, och därför tänkte jag uppdatera för dig som är nyfiken! Sist jag skrev var jag påväg mot Övik Nu är jag där. nästan exakt två månader har jag haft min kropp här min favorit låt just nu är John Mayer - Free fallin och den gamla dängan wonderland med Mayer... han är ju het också, och ja älskling han är lik dig för övrigt impulsiv som Madeleine är gick hon och köpte en katt. bara för att jag alltid velat haft en hon är urgullig (trampade just i dippen med baktassen) i mitt ´singelliv´ i övik så finns hon med och man har alltid någon att komma hem till fast det är en k a t t så är det mycket värt Har hunnit haft min tjugoårs fest också 35 pers som kom för att fira mig på min dag 10/10 Finns ju vissa man inte ens fick ett fjuttet sms av det tycker jag är ruttet, men vem orkar bry sig om ruttna prickar som dom! Festen var lyckad dock hade morsan öst på med mat hehe och hon gjorde allt så bra men inte ens hälften av buffén var ju uppäten, trubadur gratis sprit en hel del uderhållning ifrån min R, saker jag inte ens visste han kunde, han är cool. det var grymt. och ringen, älskling du prickar alltid rätt! Tack! och tack alla andra, vilka presenter, allt jag önskade mig :) Livet i Örnsköldsvik då Madeleine? jadu..en piss stad med ett pissbra jobb med sköna cash... hmm..ett bra jobb, dålig stad, MEN inom fem år äger jag Statoil Norrmalm. då får jag äntligen bo i Sundsvall igen du anar nog inte hur mycket jag längtar hem och till vårt nya hus! Tänkte lägga in lite bilder till dig som vill se! Love you All!!

Etiketter: